Laatste voorbereidingen voor vertrek naar Kilifi - Reisverslag uit Kilifi, Kenia van Hans en Margreet - WaarBenJij.nu Laatste voorbereidingen voor vertrek naar Kilifi - Reisverslag uit Kilifi, Kenia van Hans en Margreet - WaarBenJij.nu

Laatste voorbereidingen voor vertrek naar Kilifi

Door: Margreet

Blijf op de hoogte en volg Hans en Margreet

11 Maart 2015 | Kenia, Kilifi

Hans is nu naar de lunch van zijn Rotary Club en ik probeer ons vorige weblog nieuw leven in te blazen.
Het bleek vorige keer een goed systeem om veel lieve belangstellende familieleden en vrienden op de hoogte te houden.
Even leek het erop dat Hans met 1 koffer naar Kenia zou gaan, maar daar is hij door een enthousiast vertellende Jan v d Hoeve vanaf gepraat. Jan is al een paar keer naar Kilifi geweest.
Dus toch met 2 flink gevulde koffers met goede gaven op naar Kenia.
Morgen is de echte vertrekdag en vrijdag stapt Hans in Nairobi over richting Mombasa.
Daar wordt hij afgehaald om naar Kilifi te rijden.

• 12 Maart 2015 - 08:45

Wim:

Hans,
    Een goede reis gewenst. En neem de koffers maar leeg terug uit Kilifi.
    Leuk om het weer op "waarbenjij" een beetje te kunnen volgen.